przewód podciśnieniowy do pompy hamulcowej

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grisza85
    Drive
    • 2005
    • 84

    przewód podciśnieniowy do pompy hamulcowej

    A czy przypadkiem nie jest to uzależnione od zasięgu samochodu.
    Rezerwa włącza się gdy paliwa pozostaje na przebieg 80 km. Przy dynamicznej jeździe potrzeba tego paliwa znacznie więcej. Jeżeli komp zasygnalizuje rezerwe i zapali się kontrolka zdarza się, że kierownik po usłyszeniu sygnału znacznie ogranicza butowanie i co? średnie zużycie spada, zwiększa się zasięg auta i rezerwa gaśnie.
    To takie moje przemyślenia nie pamiętam jak to było w realu. Na ogół tankowałem przed zapalaniem się rezerwy.
    pzdr.
  • henio
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 631

    #2
    przewód podciśnieniowy do pompy hamulcowej

    Dziś zauważyłem że przewód który idzie od pompy do silnika podciśnienia trochę lata w gnieżdzie przy silniku ,i przy ruszaniu jego, trochę zmieniają się obroty.Wydaję mi sie że chyba jest wyrobiony ale prosiłbym o sprawdzenie kolegów jakby można :cry:

    Komentarz

    • Piotrus
      Rider
      • 2004
      • 524

      #3
      Mam jechać do Ciebie i sprawdzić? :wink:
      IMO jeśli faktycznie lata to go wymień i po sprawie.Nie miałeś nigdy problemów z twardym hamulcem?
      Piotruś
      AGR(RIP) + ALH

      Komentarz

      • octavia
        Drive
        S_OCP Member
        • 2006
        • 52

        #4
        Koledzy,


        Czy ktoś kiedyś sam wymieniał ten przewód podciśnieniowy łączący pompę podciśnienia z serwem? Mechanik mi pokazał, że obecny jest już nieźle popękany na końcach i "chwilowo" uszczelnił go taśmą ale już kupiłem nowy (z zaworami na końcach) za JEDYNE 70zł w ASO i sam bym wymienił ale nie wiem czego mogę się spodziewać przy takiej wymianie? Czy potrzeba do tego superumiejętności czy specjalnych narzędzi? Jak on jest zamocowany? Na wcisk?
        Octavia 1.9TDI AGR, 250.000km
        mobile: 692 315 214

        Komentarz

        • b707
          L&K
          S_OCP Member
          • 2006
          • 1272

          #5
          Ja wymieniałem.. a dokładnie mechanik... Ale obserwowałem... mocuje sie go na wcisk ale z jednej strony dodatkowo należy skorzystać z opaski zaciskowej którą labo trzeba odzyskać z poprzedniego przewodu albo nabyć bowiem z nowym przewodem tak owego nie dostajemy..
          pzdr
          Adam

          Komentarz

          • octavia
            Drive
            S_OCP Member
            • 2006
            • 52

            #6
            Od strony pompy jest opaska. Kupiłem ją w komplecie wraz z przewodem więc starą mogę wyrzucić. Natomiast jak to jest połączone z serwem? CZy tam się tylko wciska? Czy trzeba czymś uszczelnić? Coś dokręcić?
            Octavia 1.9TDI AGR, 250.000km
            mobile: 692 315 214

            Komentarz

            • b707
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1272

              #7
              U mnie była uszczelka pomiędzy serwem a wtyczką. W wchodziło tylko na wcisk. Ale jak pamiętam to przy zakupie tak owej nie miałem... stara była w dobrym stanie więc nie wymieniałem...

              EDIT przypomniałem tez sobie że u mnie niema pompy tylko podciśnienie jest brane z kolektora dolotowego. ale konstrukcja przewodu jest taka sama czyli podobna do tego:

              pzdr
              Adam

              Komentarz

              Pracuję...